← Przejdź do BHP Protex Online
POLITYKA PRYWATNOŚCI
www.BHP-Tv.pl
Niniejsza Polityka prywatności dotyczy przetwarzania i ochrony danych osobowych Użytkowników w związku z korzystaniem z Serwisu www.bhp-protex.pl
Naszym nadrzędnym celem jest zapewnienie Użytkownikom Serwisu ochrony prywatności na poziomie co najmniej odpowiadającym standardom określonym w obowiązujących przepisach prawnych, w szczególności w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO oraz w ustawie z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne.
Każdy kto korzysta z Serwisu pozostaje anonimowy aż do czasu, w którym zdecyduje się ujawnić swoją tożsamość. Administrator danych przetwarza dane osobowe między innymi na podstawie zgody, gdzie jako zgodę należy rozumieć również zaznaczenie odpowiedniego okienka lub każde inne zachowanie, które jasno wskazuję na akceptację zaproponowanego przetwarzania.
Serwis i usługi Administratora nie są przeznaczone dla dzieci poniżej 18. roku życia ani do nich skierowane.
Jeżeli nie akceptujesz treści niniejszej Polityki niezwłocznie zaprzestań korzystania z Serwisu.
Administratorem Państwa danych osobowych jest Maciej Białkowski prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROTEX PPOŻ I BHP.PL Maciej Białkowski, ul. Wileńska nr 31 A 2, 26, 56-400 Oleśnica, NIP: 9111838225.
W sprawie swoich danych osobowych mogą się Państwo kontaktować pod adresem e-mail: biuro@bhp-protex.pl lub numerem telefonu: 730 302 220.
Usługa | Podstawa Prawna | Cel przetwarzania | Okres przechowywania danych |
Rejestracja Konta Klienta | Art. 6 ust. 1 lit. b RODO tj. wykonanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną polegającej na założeniu i utrzymaniu Konta w Serwisie a także celem umożliwienia skorzystania z platformy szkoleniowej. | Realizacja umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną celem umożliwienia Państwu założenia Konta w Serwisie a także korzystania z platformy szkoleniowej. | Dane Użytkowników będą przetwarzane do czasu trwałej likwidacji konta Użytkownika. |
Sprzedaż Produktów | Art. 6 ust. 1 lit. b RODO (tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy sprzedaży, której stroną jest osoba, której dane dotyczą) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO (tj. wykonanie obowiązku prawnego) w zw. z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz Kodeksu Cywilnego. | Realizacja umowy sprzedaży tj. przyjęcie zamówienia, realizacja zamówienia, rozpatrywanie reklamacji. | Dane będą przetwarzane przez okres wynikający z przedawnienia roszczeń wynikających z umowy sprzedaży, tj. 6 lat od dnia zawarcia umowy. |
Odpowiedzi na reklamacje | Art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. wykonanie obowiązku prawnego wynikającego z Kodeksu Cywilnego (uprawnienia wynikające z tytułu rękojmi) oraz realizacji przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. | Rozpatrywanie reklamacji Konsumentów. | Po rozpatrzeniu zapytania lub reklamacji przechowujemy dane przez okres nieprzekraczający dwóch lat, chyba że charakter zapytania wymaga dłuższego okresu przechowywania danych. |
Wystawianie faktur | Art. 6 ust 1 lit. c RODO tj. wykonanie obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa podatkowego, m.in. w zakresie przechowywania dokumentacji księgowej. | Realizacja obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego | Po wystawieniu Państwu faktury będziemy przetwarzać te dane przez okres 6 lat (dokumentacja księgowa) |
Kontakt mailowy i formularz kontaktowy | Art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu polegającego na utrzymaniu kontaktu z potencjalnym klientem oraz udzielania odpowiedzi na zadane pytania. | Rozpatrzenie zapytania oraz odpowiedź. | Dane będą przetwarzane przez okres 2 lat. |
Kontakt telefoniczny oraz kontakt za pośrednictwem komunikatorów | Art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadnionego interesu polegającego na utrzymaniu kontaktu z potencjalnym klientem oraz udzielania odpowiedzi na zadane pytania. | Rozpatrzenie zapytania oraz odpowiedź. | Dane będą przetwarzane przez okres 2 lat. |
Marketing bezpośredni polegający na przypomnieniu Klientom o upływie terminu ważności okresowych szkoleń BHP i PPOŻ | Art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadniony interes, polegający na kierowaniu do Klientów marketingu bezpośredniego za uprzednią zgodą Użytkownika, na podstawie art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. prawo telekomunikacyjne. | Przesyłanie informacji mailowych o zbliżającym się upływie ważności okresowych szkoleń BHP i PPOŻ. | Będziemy wysyłać informacje handlowe do czasu złożenia rezygnacji z jego otrzymywania. W każdym mailu wysyłanym w ramach niniejszego procesu, zawarty jest link, za pomocą którego mogą Państwo zrezygnować z otrzymywania od nas tej informacji. |
Przetwarzanie danych osobowych w ramach prowadzonych profili w mediach społecznościowych (Facebook) | Art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadniony interes administratora polegający na prowadzeniu profili społecznościowych | Obsługa mediów społecznościowych, kontakt z klientami | Do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych |
Okresy wskazane w powyżej tabeli liczone są od końca roku, w którym Administrator rozpoczął proces przetwarzania danych w celu ułatwienia technicznego przy procesie kontrolowania tych okresów. Po tym czasie dane osobowe zostają trwale zniszczone lub usunięte, chyba że obowiązek ich dalszego przechowywania będzie wynikał z obowiązujących przepisów.
Administrator może przekazywać Państwa dane osobowe następującym kategoriom odbiorców:
Zmarlak , ul. 11 Listopada 9/1, 42-500 Będzin.
Wszystkie zewnętrzne podmioty mogą korzystać z Państwa danych wyłącznie w celu realizacji danej usługi. Wszystkie osoby mające dostęp do Państwa danych muszą przetwarzać je z ostrożnością i przestrzegać obowiązujących przepisów i regulacji. Nie przekazujemy Państwa danych osobom trzecim w celach komercyjnych oraz nie sprzedajemy Państwa danych innym firmom.
Serwis może przekazać dane osobowe uprawnionym władzom, organom podatkowym i/lub organom ścigania, jeśli wymagają tego przepisy prawa.
Administrator robi wszystko aby Państwa dane były bezpieczne. W tym celu wdraża odpowiednie środki techniczne i organizacyjne aby przetwarzanie odbywało się zgodnie z prawem i w sposób zapewniający bezpieczeństwo.
Systemy informatyczne, z których korzysta Administrator posiadają odpowiednie zabezpieczenia, które gwarantują poufność i integralność przetwarzanych danych osobowych.
Administrator stosuje środki techniczne i organizacyjne mające na celu zapewnienie ochrony przetwarzanych danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną, a w szczególności zabezpiecza dane przed ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem obowiązujących przepisów oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
Administrator może okresowo aktualizować Politykę, publikując nowe wersje w Serwisie. O zmianach niniejszej Polityki prywatności Administrator powiadamia Użytkowników mailowo na 7 dni przed wprowadzeniem zmian (dotyczy wyłącznie osób posiadających Konto w Serwisie) lub poprzez umieszczenie komunikatu o zmianie w Serwisie. Zmiany niniejszej Polityki Prywatności wchodzą z życiem z upływem 7 dni od dnia powiadomienia zarejestrowanych Użytkowników.